Úvodní strana  >  Články  >  Kosmonautika  >  Kosmos News č.68

Kosmos News č.68

kn68-griffin.jpg
právě vyšel bulletin o pilotované kosmonautice KOSMOS-NEWS č.68 (září 2005).

Z obsahu:

• Kosmonaut Jurij Baturin navštívil Lázně Teplice
  • Morgan Freeman se chystá na výlet do vesmíru
  • NASA představila jízdní řád na Měsíc
  • Skupina kosmonautů ISS-16/18
  • Wubbo Ockels po srdeční příhodě v kómatu
  • Shen Zhou: Plány, plány, plány ...
  • Číňané chtějí poslat do vesmíru sperma prasat
  • Return to Flight - Discovery STS-114
  • Ruská vláda schválila desetiletý kosmický program
  • Světový kosmický týden 2005 v České republice - téma: Objevy a fantazie

...a další články na http://kosmos-news.kosmo.cz nebo v tištěném vydání KOSMOS-NEWS.

Příjemné čtení přeje
Milan Halousek, vydavatel KOSMOS-NEWS
pověřený předseda Astronautické sekce ČAS

Milan Halousek

Milan Halousek (* 1961, Pardubice) je jeden z předních českých popularizátorů kosmonautiky. Od roku 2001 je organizátorem dnes již největšího středoevropského setkání zájemců o pilotovanou kosmonautiku KOSMOS-NEWS PARTY, kterého se ravidelně účastní řada českých i zahraničních odborníků a hostů. Od roku 2002 organizuje a koordinuje v České republice akce Světového kosmického týdne, které se zaměřují především na informování nejširší veřejnosti o přínosech kosmonautiky ke každodennímu životu lidí. Je vedoucím odboru Vzdělávání České kosmické kanceláře, předsedou Astronautické sekce České astronomické společnosti a členem Astronomické společnosti Pardubice. V neposlední řadě je také vášnivým sběratelem autogramů kosmonautů a všeho dalšího, co s kosmonautikou a lety do vesmíru souvisí.