Úvodní strana  >  Články  >  Kosmonautika  >  NASA Academy 2013: Šance pro evropské studenty

NASA Academy 2013: Šance pro evropské studenty

Znak NASA
Evropská kosmická agentura ESA, na základě iniciativy sdružení ISEB, bude sponzorovat účast evropských  studentů v prestižní letní studentské NASA Academy 2013. NASA Academy je desetitýdenní intenzivní kurz (17. 6. - 24. 8. 2013) určený pro vysokoškolské a postgraduální studenty ve věku 18 - 28 roků se zaměřením na letecké inženýrství a kosmické vědní discipliny. Kurz probíhá v centru NASA - Ames Research Center v Kalifornii. Účastníci NASA Academy se podílejí na konkrétních vědecko-výzkumných úkolech NASA. Uzávěrka přihlášek (podaných prostřednictvím ESA) je 31. ledna 2013.

Určeno pro kategorii: vysoké školy. Další informace najdete na adrese:
www.czechspace.cz/cs/vzdelavani/nasa-academy

Další informace o programech pro studenty a mladé zájemce o kosmonautiku najdete na stránkách Centra studentských aktivit České kosmické kanceláře
www.czechspace.cz/cs/vzdelavani

Centrum studentských aktivit České kosmické kanceláře
Prvního pluku 17, 180 00 Praha 8
Milan Halousek, vedoucí Odboru vzdělávání
tel.: 602 153 564
e-mail: halousek@czechspace.cz
(na této e-mailové adrese se můžou i další zájemci přihlásit k odběru informací o studentských programech a zajímavých akcích České kosmické kanceláře, Evropské kosmické agentury a dalších organizátorů)

Další informace o dění v české kosmonautice získáte na stránkách České kosmické kanceláře www.czechspace.cz.

Štítky: Česká kosmická kancelář, ESA, NASA

51. vesmírný týden 2017

Přehled událostí na obloze od 18. 12. do 24. 12. 2017. Měsíc bude v novu. Večer je vidět Neptun a Uran. Nad ránem je vidět Mars a Jupiter. Saturn s Venuší jsou u Slunce. Část posádky ISS přistála na Zemi, ke stanici se vydala nákladní loď Dragon, ale už v neděli také Sojuz MS-07 s dalšími třemi kosmonauty. Blue Origin vyzkoušela novou kabinu New Sheparda. Ariane 5 vynesla další čtyři navigační družice Galileo. 23. prosince očekáváme hned tři starty raket.