Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Další Kulatý stůl s Jiřím Grygarem a Zdeňkem Stuchlíkem

Další Kulatý stůl s Jiřím Grygarem a Zdeňkem Stuchlíkem

J. Grygar v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe
V pátek 13. ledna 2012 od 20:00 hodin bude TV Noe vysílat interaktivní besedu Kulatý stůl. Hosty pořadu jsou RNDr. Jiří Grygar, CSc., astrofyzik fyzikálního ústavu Akademie věd ČR, a Prof. RNDr. Zdeněk Stuchlík, CSc., teoretický fyzik, děkan Filozoficko přírodovědecké fakulty Slezské university.

Profesor Zdeněk Stuchlík. Zdroj: TV Noe.
O čem bude moderátor Jindřich Suchánek s našimi hosty hovořit? Budou to dozajista aktuální témata z astronomického výzkumu. V úvodu se ale zeptáme našich hostí: "Má betlémská hvězda astronomický základ?". Bude jistě zajímavé poslechnout si z úst povolaných o co vlastně tehdy šlo. Jistě v našem pořadu bede čas dotknout se např. nedávného mediálního vzrušení kolem rychlosti světla. Je to stále aktuální? Dalšími tématy, na které se pokusíme upřít pozornost, budou současný kosmický výzkum - co přinášejí výsledky bádání sond u Merkuru, planetky Vesta či co je nového ve výzkumu tzv. skryté látky a skryté energie a mnoha dalších zajímavých výzkumů.

Kulatý stůl je kontaktní pořad, své dotazy k tomuto tématu můžete:
volat na telefonní číslo +420 595 177 377,
SMS zprávy můžete posílat na číslo +420 775 177 377
e-maily posílat na adresu vysilani@tvnoe.cz