Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Soňou Ehlerovou (2. díl)

Hlubinami vesmíru s dr. Soňou Ehlerovou (2. díl)

Soňa Ehlerová. Autor: TV Noe.
Soňa Ehlerová.
Autor: TV Noe.
V sobotu 1. června 2013 od 20 hodin můžete sledovat další premiéru pořadu Hlubinami vesmíru, i tentokrát s dr. Soňou Ehlerovou. Tématem bude opět radioastronomie.

Soňa Ehlerová. Autor: TV Noe.
Soňa Ehlerová.
Autor: TV Noe.
S RNDr. Soňou Ehlerovou, Ph.D. v tomoto díle pokračujeme v besedě o radiostronomii. Nahlédneme především k neutrálnímu vodíku, který radiostronomové pozorují ve strukturách naší Galaxie i jiných galaxií.

Co vše mohou astronomové pomocí radiových vln odhalovat? Jak doplňuje radioastronomie ostatní obory výzkumu vesmíru? Kam míří pozornost radioastronomů? Zveme Vás do hlubin vesmíru, který odhaluje další svá tajemství.

Za celý štáb, který připravuje pořad pro Televizi Noe Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info + reprízy

Štítky: Hlubinami vesmíru

Kometa C/2015 V2 (Johnson)

Kometa se nacházela nedaleko hvězdy tau v souhvězdí Herkula a byla téměř v zastávce s pohybem menším než 0.1 obloukové vteřiny za minutu. Lehce rušila vysoká oblačnost.