Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (1. díl)

Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (1. díl)

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
V sobotu 7. ledna 2011 ve 20:30 bude na TV Noe premiéra dalšího dílu cyklu Hlubinami vesmíru. Hostem pořadu je P. Pavel Gábor, SJ, PhD. Je to nejen astrofyzik, ale také katolický kněz, člen jezuitského řádu a zároveň pracovník Vatikánské observatoře.

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
Čím se zabývá vatikánská astronomie? Kde má svá pracoviště? O těchto a mnohých dalších otázkách budeme besedovat s našim hostem. Dotkneme se výzkumu exoplanet, mise CoRoT, chystaného projektu Darwin a nahlédneme i do filozofických otázek.

Je možné se dívat na možnost existence mimozemské civilizace i z pohledu teologického? Jak je to s názorem ve středověku na kulatost Země?

Pohled na nekonečný vesmír nenechává člověka bez otázek. Jaká je duchovní podstata vesmíru? Lze na tyto úvahy nalézat odpovědi? Nejen o těchto duchovních otázkách bude i pokračování v příštím díle našeho pořadu Hlubinami vesmíru.

Ke sledování Vás zve autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info i o reprízách

Geostacionárne družice

18.02. 2017; 18:57 SEČ; Tesárske Mlyňany; Canon 400D+Pentacon auto MC 135/3.5 (M 42 objektív). Expozícia 2min, ISO 800. Názvy družíc ASTRA v smere hodinových ručičiek.