Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s prof. Petrem Kulhánkem o plazmě (1. díl)

Hlubinami vesmíru s prof. Petrem Kulhánkem o plazmě (1. díl)

Petr Kulhánek v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Petr Kulhánek v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
Hostem sobotního pořadu Hlubinami vesmíru v sobotu 2. února 2013 od 20 hodin je prof. Petr Kulhánek z ČVUT v Praze. Je matematickým fyzikem, což slibuje jistě zajímavý rozhovor. Čemu se bude věnovat? Základním tématem bude plazma ve vesmíru.

Petr Kulhánek v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Petr Kulhánek v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
Co je plazma? Kde ji můžeme všude nalézt? Jaké jsou její atributy? Proč je vázána na magnetismus a kde se s plazmou můžeme setkat např. u nás na Zemi? Jak to vypadá s výzkumem v největším urychlovači částic v Cernu? Nejen na tyto otázky bude zaměřen náš rozhovor. S prof. Petrem Kulhánkem se setkáme i v následujícím 2. díle.

Krásnou pohodu při setkání nad podivuhodnou fyzikou Vám přeje a ke sledování zve autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe