Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  ASUF V - Astronomický seminář učitelů fyziky

ASUF V - Astronomický seminář učitelů fyziky

Katedra obecné fyziky pedagogické fakulty ZČU v Plni, Hvězdárna v Rokycanech, Hvězdárna a planetárium Plzeň a Západočeská pobočka ČAS si dovolují pozvat všechny učitele fyziky, přírodopisu a příbuzných oborů na pátý astronomický seminář učitelů fyziky. Seminář se koná opět v pátek odpoledne od 14:00 na Hvězdárně v Rokycanech, tentokráte 28. dubna 2006.

Zatmeni_Spanelsko.jpg
Účastnický poplatek bude opět 100,-Kč. Po skončení semináře obdrží všichni účastníci osvědčení o absolvování. Hlavním tématem bude letos zatmění Slunce, protože máme za sebou dva tyto vzácné úkazy během půl roku. Během semináře budou opět k dispozici dalekohledy na pozorování. Zakončení semináře bude za jasného počasí opět pozorováním noční oblohy. Přihlášky zasílejte na kontaktní email hvezdarna@hvr.cz.

• Fyzikální odhad a některé paradoxní jevy - doc. Dr. Ing. Karel Rauner - KOF FPE Plzeň