Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Březinou (1. díl)

Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Březinou (1. díl)

Dr. Jiří Březina v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Dr. Jiří Březina v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
V prvním díle pořadu Hlubinami vesmíru v roce 2014 bude setkání s dr. Jiřím Březinou. Tématem je planetologie. Už nyní běží reprízy, nejbližší právě dnes 9. ledna od 18:40.

Dr. Jiří Březina v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Dr. Jiří Březina v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
Víte, že planetologie je již pokládána za součást geologie či lépe řečeno geologie je spojována s planetologií? Host pořadu Prof. Dr. Jiří Březina, CSc. je geologem a planetologem v jedné osobě. Ačkoliv dlouhá léta, od roku 1968, žije v Německu, vyučuje právě planetologii pro geology na Universitě Karlově v Praze.

V rozhovoru se budeme tedy samozřejmě dotýkat planetologie a navštívíme postupně tělesa Sluneční soustavy. Co vše je tam pro geologa – planetologa zajímavé? A co planety u jiných hvězd? I tam má planetologie logicky nasměrováno.

Vznesme se tedy za okraj naší Země a vzbuďme svou zvědavost, neboť svět planet a odhalování jejich tajemnství nám rozevírá poznání.

Ke sledování pořadu zve Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info + reprízy

Pózování při výhledu na noční oblohu

Světelné znečištění braní při výhledu na jasnou oblohu a pozorovatele klame.