Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Knižní svět astronomie a fyziky

Knižní svět astronomie a fyziky

Celkový soubor alespoň těch základních knih o astronomi, fyzice a také meteorologii jsme jen stěží hledali přehledně uspořádané na jednom místě. Tuto službu nyní zajišťuje Nakladatelství Aldebaran - www.nva.cz. Chcete-li sami pro sebe nebo někomu z blízkých udělat radost astronomickou knihou, můžete si prohlédnout nabídku téměř 60 titulů.

Většina amatérských i profesionálních astronomů najde počátky svého zájmu u některé z mnoha kvalitních knih o astronomii či fyzice. Možná právě proto mají astronomové a vůbec přírodovědci i v době internetu a globální komunikace velmi dobrý vztah ke klasické knize. Sehnat právě tu vyhlídnutou knihu může být problém. Může se stát i to, že se k nám informace o nové knize dostane se zpožděním nebo dokonce vůbec.

Celkový soubor alespoň těch základních knih o astronomi, fyzice, ale i o meteorologii a neživé přírodě jen stěží najdeme přehledně uspořádané na jednom místě. O něco takového, a to v cenově dostupné hladině, se pokoušíme v internetovém knihkupectví Nakladatelství Aldebaran. Chcete-li sami pro sebe nebo někomu z blízkých udělat radost astronomickou knihou, můžete si prohlédnout nabídku téměř 60 titulů na adrese Nakladatelství Aldebaran - www.nva.cz.

Internetové astronomické knihkupectví neslouží jenom k nákupu. Můžete zde získat základní přehled toho, co je na našem trhu k dispozici. Krásu hvězdného nebe nad námi je lepší přímo pozorovat než o ní číst. Na druhou stranu si však musíme něco přečíst, abychom mohli krásu nad námi lépe vychutnat a porozumět ji.

Farebné svetelné dráhy hviezd