Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Letní astronomický tábor 2007

Letní astronomický tábor 2007

at_2002.jpg
Na Hvězdárně Valašské Meziříčí se ve dnech 13. až 22. července 2007 uskuteční již 14. ročník letního astronomického tábora.

Vedle tradičních táborových „zábav“ (výlety, sportovní turnaje, táborák) účastníci ve věku 11 až 18 let formou celotáborové hry zvládají i astronomické znalosti a dovednosti.

Táborníci jsou ubytování v areálu hvězdárny, kde také probíhá většina táborových aktivit. Spí se ve „Škvorníku", je zajištěno stravování, pitný režim a celodenní pedagogický dozor. Program tábora bude přizpůsoben vědomostem a věku účastníků tábora.

Bližší informace: www.astrovm.cz/p_tabor.php

Snímek: Sportovní dopoledne táborníků v roce 2002.

Kometa C/2015 V2 (Johnson)

Kometa se nacházela nedaleko hvězdy tau v souhvězdí Herkula a byla téměř v zastávce s pohybem menším než 0.1 obloukové vteřiny za minutu. Lehce rušila vysoká oblačnost.