Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Možnost seberealizace v Sezimově Ústí

Možnost seberealizace v Sezimově Ústí

Pro všechny vážné zájemce o astronomii se otevírají možnosti vyvíjet vlastní aktivitu a pozorovací programy na Hvězdárně Františka Pešty v Sezimově Ústí. K dispozici je dalekohled 300/4070 mm, dalekohled 120/1500, binar, výpočetní technika a mnoho dalšího vybavení a pomůcek (knihovna). Podrobnosti o hvězdárně ZDE

Hvězdárna Fr. Pešty v Sezimově Ústí je zde již téměř 40 let, což je doba, za kterou je vidět poměrně velký kus práce. Hvězdárna Fr. Pešty má pravidelnou otevírací dobu, funguje zde dětský astronomický kroužek a samozřejmě i další množství aktivit.
V prostorách Hvězdárny je instalována poměrně výkonná pozorovací technika, jejíž pomocí je prováděn výzkum sluneční aktivity a pozorování objektů noční oblohy. V řadách členů nalezneme ryze amatérské astronomy, vedle nichž jsou členy i odborníci např. z observatoře Astronomického ústavu AV ČR v Ondřejově ...
Hvězdárna Fr. Pešty v Sezimově Ústí vám nyní nabízí možnost zapojení se nejen do svých aktivit a přijímá proto nové členy - zájemce o astronomii ve věku od 15-ti let. Vítáni jsou rovněž zájemci s vlastním programem. Pokud máte zájem, můžete přijít na Hvězdárnu v sobotu 2.8. nebo 23.8. 2003 od 15 do 19 hodin. Podrobnosti o činnosti Hvězdárny se můžete dozvědět na těchto internetových stránkách.

Částečné zatmění Měsíce 7.8.2017