Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Nabídka zaměstnání - lektor – odborný zaměstnanec planetária

Nabídka zaměstnání - lektor – odborný zaměstnanec planetária

HaP J. Palisy v Ostravě-Porubě. Zdroj: IAN
Hvězdárna a planetárium Johanna Palisy VŠB-Technická univerzita Ostrava přijme lektora (na plný úvazek) s termínem nástupu pokud možno ihned, nejlépe únor 2009.

Požadujeme:

• ukončené VŠ vzdělání astrofyzikálního či fyzikálního zaměření (i pedagogického směru)
  • zájem o astronomii a astrofyziku
  • komunikativnost, prezentační schopnosti
  • znalost práce s PC
  • minimálně pasivní znalost AJ
  • zájem učit se nové věci
  • schopnost týmové práce
  • čistý trestní rejstřík

Osobní předpoklady:

• samostatnost
  • zodpovědnost
  • spolehlivost
  • dobrá komunikativnost
  • schopnost analýzy problému
  • flexibilita

Nabízíme:

• možnost dalšího vzdělávání (např. kombinované doktorandské studium)
  • perspektiva dlouhodobého osobního odborného rozvoje
  • samostatná tvůrčí práce

V případě vašeho zájmu o nabízenou pozici nám prosím zašlete váš strukturovaný životopis s přiloženým motivačním dopisem, které jsou nezbytné pro zařazení do výběrového řízení.

Další informace:

Tomáš Gráf, vedoucí oddělení HaP JP VŠB-TU Ostrava, tomas.graf@vsb.cz , 596 994 951, 604 557 813.

Adresa:

Hvězdárna a planetárium Johanna Palisy
VŠB-Technická univerzita Ostrava
17. listopadu 15
708 33 Ostrava-Poruba

Tomáš Gráf

RNDr. Tomáš Gráf, PhD. (* 18. srpna 1964, Těškovice, Česká republika) je český astronom a popularizátor astronomie. Vystudoval obor Fyzikální elektroniky a optiky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde poté pokračoval ve svých studiích jako doktorand oboru teoretické fyziky a astrofyziky. Od roku 1992 je vedoucím Hvězdárny a planetária Johanna Palisy VŠB - Technické univerzity v Ostravě. Mimo jiné je také autorem popularizační knížky "Se zakloněnou hlavou pozorujeme hvězdy" nebo překladu známé publikace "Karkoschkův astronomický atlas hvězdné oblohy" z němčiny. Neposledně jste jej mohli vidět jako hosta hned dvou dílů seriálu TV Noe "Hlubinami vesmíru" či slyšet jako pravidelného hosta na ČRo Ostrava v pořadu "Studio vesmír".

Capu di Muru

Tohle místo je jedno z pár u korsického Ajaccia, kde se dá nafotit noční obloha bez smogu okolních vesnic a měst. Na pláž jsem se dostal za cca hodinu a půl od silnice. Hladina byla rozbouřená a kapky vody párkrát dosáhly i na stativ, ale celkových cca 20 minut na popředí vodu dokonale zklidnilo.