Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Nový dalekohled v Hradci Králové
Pavel Marek Vytisknout článek

Nový dalekohled v Hradci Králové

Astronomická společnost v Hradci Králové a Hvězdárna a planetárium v Hradci Králové si Vás dovolují pozvat na slavnostní zahájení provozu nového dalekohledu JAN ŠINDEL. Uskuteční se v sobotu 21. září 2002 v 10 hod. v kinosále a observačním pavilonu hradecké hvězdárny při příležitosti 8. celorepublikového setkání pozorovatelů proměnných hvězd skupiny MEDÚZA - František Hovorka (ředitel HPHK), Martin Cholasta (předseda ASHK)

Pavel Marek

Autor je členem České astronomické společnosti od roku1985. Je členem sekce B.R.N.O. - sekce pozorovatelů proměnných hvězdpozorovatelské skupiny Medůza. Je členem Astronomické společnosti v Hradci Kralové. Astronomii se věnuje amatérsky od svých 9 let adnes se věnuje i praktickému pozorování zejména v oblasti proměnných hvězd ato jak vizuálně, tak CCD. Je vlastníkem i několika dalekohledu různýchkonstrukcí a určení.