Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Odhalení pamětní desky dr. Ivana Šolce

Odhalení pamětní desky dr. Ivana Šolce

Hvězdárna Turnov 2014 Autor: Aleš Majer
Hvězdárna Turnov 2014
Autor: Aleš Majer
U příležitosti 40. výročí otevření turnovské hvězdárny a 1. výročí úmrtí RNDr. Ivana Šolce, CSc., proběhne v prostorách hvězdárny v neděli 18. 5. od 11 hod. rodinný den s řadou atrakcí pro děti i dospělé, jehož součástí bude ve 14 hod. slavnostní odhalení pamětní desky dr. Šolce.

Tiskové prohlášení Hvězdárny Turnov

RNDr. Ivan Šolc, CSc., (1927–2013) byl uznávaný fyzik, matematik, astronom i filozof. Autor mnoha vědeckých publikací doma i v zahraničí. V astronomii je znám především jako tvůrce řetězového interferenčně polarizačního úzkopásmového filtru pro pozorování Slunce. V roce 2007 obdržel medaili Františka Křižíka Akademie věd ČR, v roce 2010 čestné občanství města Turnova a v roce 2012 poctu hejtmana Libereckého kraje významným osobnostem.

Rodinný den na hvězdárně Turnov 18. 5. 2014 Autor: Aleš Majer
Rodinný den na hvězdárně Turnov 18. 5. 2014
Autor: Aleš Majer
Aleš Majer
Hvězdárna Turnov a Klub astronomů Liberecka – pobočka České astronomické společnosti
tel.: 775 580 396
majer@astro.cz
www.hvezdarna.turnov.cz
www.udalosti.astronomy.cz

Tiskové prohlášení: formát DOC
Pozvánka: formát PDF

NLC možno niekde nad Bieloruskom a Ukrajinou

Pôvodne som chcel fotiť len timelapse, ale keď som videl celkový rozsah NLC, tak som to jednoducho musel zdokumentovať.