Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Podpořte Českou astronomickou společnost na Dobromat.cz

Podpořte Českou astronomickou společnost na Dobromat.cz

Dobromat.cz
Autor: Dobromat.cz

Chystáte se nakupovat vánoční dárky online? Pak můžete finačně podpořit Českou astronomickou společnost a nebude Vás to stát ani o korunu navíc. Naopak vaše podpora umožní například další běh serveru Astro.cz nebo akce pro veřejnost v rámci 100 let České astronomické společnosti v roce 2017. Budeme vám moc vděční!

Česká astronomická společnost uzavřela nedávno spolupráci s portálem Dobromat.cz. Díky tomu nás můžete podpořit při online nákupech, aniž by Vás to stálo jakékoliv výdaje navíc. Na portálu je zaregistrováno již více než 600 internetových obchodů, a při nákupu na kterémkoliv z nich vyplatí obchod Dobromatu provizi ve výši několika procent z nákupu, který ji následně pošle na účet vybrané organizace.

Nejjednodušší způsob, jak ČAS podpořit, je přidat si do svého prohlížeče tohoto pomocníka:

Pomocník Vás sám upozorní pokaždé, kdy navštívíte stránku jednoho ze zaregistrovaných obchodů a nabídne Vám volbu organizace, kterou chcete podpořit. Existuje i možnost podpory bez pomocníka – v takovém případě je třeba před nakupováním navštívit vždy nejprve web dobromat.cz, vybrat si obchod a organizaci, kterou chcete podpořit, a stránka Vás poté přesměruje do vybraného internetového obchodu.

Důležité je vědět, že cena za nákup zůstává stejná, ať již do internetového obchodu vstupujete přes Dobromat, nebo bez něj. Naopak Vaše podpora při nákupu přes Dobromat bude pro Českou astronomickou společnost, jakožto dobrovolné sdružení, nesmírně přínosná! Děkujeme!!!

Pokud si do prohlížeče nainstalujete pomocníka, sám Vás upozorní pokaždé, když navštívíte obchod zaregistrovaný na Dobromatu Autor: Dobromat.cz
Autor: Dobromat.cz

[1] Dobromat.cz

Štítky: Česká astronomická společnost

Zoskupenie planét na rannej oblohe

Planéty Venuša, Mars a Merkúr a ako bonus blízka konjunkcia Mesiaca s hviezdou Regulus v súhvezdí Leva.