Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Seminář: Zapojení do projektů ESA

Seminář: Zapojení do projektů ESA

Česká kosmická kancelář Autor: Česká kosmická kancelář
Česká kosmická kancelář
Autor: Česká kosmická kancelář
Česká kosmická kancelář (CSO) Vás zve na seminář „Zapojení do projektů ESA“. Účastníci se dozvědí základní informace o Evropské kosmické agentuře (ESA) a jejím fungování, povinných a volitelných programech, do kterých se Česká republika zavázala přispívat na Radě ESA na ministerské úrovni 20. a 21. listopadu 2012, a způsobech a možnostech zapojení do jejích projektů. Seminář je svým obsahem zaměřen zejména na nováčky, kteří zatím nemají mnoho zkušeností. Na závěr semináře bude dán dostatečný prostor pro otázky a poté budou následovat B2B konzultace se zástupci CSO, při kterých mohou být probrány specifické problémy a otázky jednotlivých účastníků.

Datum Čtvrtek 13. prosince 2012
Čas 09:00 – 13:00/16:00 (od 13:00 do 16:00 budou probíhat B2B konzultace)
Místo Akademie věd České republiky
Místnost 205 ve druhém patře
Národní 3, Praha 1

Program

09:00 Přivítání účastníků a představení CSO
09:15 Česká republika v ESA
09:45 Programy ESA
10:45 Přestávka
11:15 Zapojení do projektů ESA
12:15 Otázky a B2B konzultace s pracovníky CSO

Registrace
Účast na semináři je bezplatná. Zájemci se mohou přihlásit vyplněním následujícího registračního formuláře až do 12. prosince 2012.

Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte kontaktovat Michala Kuneše, organizátora této akce, na emailu kunes@czechspace.cz.

Štítky: Česká kosmická kancelář, ESA

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.

Farebné svetelné dráhy hviezd