Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Software PC-SUN pro zpracování sluneční fotosféry

Software PC-SUN pro zpracování sluneční fotosféry

Hvězdárna Fr.Pešty uvedla nově Software PC-SUN, který je určen pro zpracování sluneční fotosféry, tedy pro astronomy, kteří pozorují Slunce pouhým okem, vizuálně, či metodou projekce.
Stránky věnované programu - PC-SUN
Stránky věnované výsledkům pozorování sluneční fotosféry (Hvězdárna Fr.Pešty - zpracováno programem PC-SUN) - Aktivita Slunce

46. vesmírný týden 2017

Přehled událostí na obloze od 13. 11. do 19. 11. 2017. Měsíc bude v novu. Ráno nastane těsná konjunkce Venuše s Jupiterem. Saturn už je večer jen velmi nízko nad jihozápadem. První polovina noci nabízí také planety Neptun a Uran a nad ránem je vidět nad jihovýchodem také Mars. Maximum aktivity meteorického roje Leonid připadá na 17. listopad. V neděli vypuštěná nákladní loď Cygnus se má v týdnu spojit s ISS. Očekáváme start rakety Falcon 9 s tajnou družicí (mise Zuma).

Andromeda