Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Tábor ÚLeT+ vás zve za dobrodružstvím

Tábor ÚLeT+ vás zve za dobrodružstvím

Pokusy s kapalným dusíkem
Autor: ÚDiF

Úžasné divadlo fyziky (ÚDIF) z Brna pořádá i letos tábor mimo jiné pro středoškoláky a má na něm ještě volná místa. Pokud rádi objevujete svět kolem sebe, rádi vytváříte nové věci, chcete poznat nové přátele i se sami o sobě něco dozvědět nebo jen zažít nezapomenutelné dobrodružství, pak je tu pozvánka na letní tábor ÚLeT+. Tábor je programově bohatý. Jednu jeho rovinu tvoří experimenty a poznávání, ať již z oblasti fyziky, chemie nebo biologie. Druhou rovinu tvoří zážitková část programu, kde se fyzicky vyřádíte, zasmějete a dozvíte se více o sobě – kdo jste, co vás baví a kam kráčíte.

Přátelé fyziky a letního dobrodružství!

Je vám více než 14 let? Rádi poznáváte svět? Neradi se nudíte? Pak jste ti praví!

Vydejte se  námi za poznáním, zkušeností a zábavou na akci plnou fyziky a zážitku. Pojeďte s námi na ÚLeT+!

ÚLeT+ titulní banner

ÚLeT+ je týdenní tábor, na kterém vás naučíme pájet i masírovat. Budete mít týden, při kterém se nestihnete ani na minutku nudit. Tábor je vhodný jak pro fyzikální nadšence a matfyzáky, tak pro fyzikální čtyřkaře - hlavní je chuť poznávat!

Kdy: 26. 7. – 2. 8.
Kde: nedaleko Fulneku
Cena: 2750 Kč

Pokusy se střelným prachem, kuchyňská chemie, tekutý dusík a podobně nechybí v náplni tábora Autor: ÚDiF
Autor: ÚDiF

Tábor je vedený členy ÚDiFu, Divadla fyziky ÚDiF, kteří jsou vystudovaní fyzici a  dnes jezdí s experimenty jako kočovné science centrum, aby ukázali krásu fyziky všem bez výjimky. Vedle ÚDiFáků vedou tábor také Instruktoři Brno s letitými zkušenostmi zážitkových akcí - jestli ti něco říká šifrovačka Tmou neb zážitkovka Moravské hvozdy, tak to jsou oni. Takže o zábavu je na táboře postaráno!

Letos nás čeká výlet s cestovkou CK Schrödinger a podíváme se tak na největší objevy v různých světadílech, na tamější zvyklosti a možná ochutnáme i něco z místní kuchyně :) Poodhalím například téma analogové fotografie, pájení a programování, výrobu střelného prachu ... Ze zážitkového programu si vyzkoušíte, jaké to je žít v totalitním režimu, vyzkoušíte si velkou vzájemnou kooperační hru, ale hlavně si budete užívat pohodového léta plného her, nových přátel a nevšedních zážitků.

Více zde: http://taborulet.cz/

Za všechny ÚLeŤáky se na vás těší,
Bára Mikulecká

Na táboře ÚLeT+ se vžijete do role alchymistů a vědců Autor: ÚDiF
Na táboře ÚLeT+ se vžijete do role alchymistů a vědců

Barbora Mikulecká

Barbora Mikulecká (* 1988) je česká popularizátorka astronomie a fyziky. Podílí se zejména na různých osvětových show, jako je věda v ulicích, ve kterých předvádí fyziku světa kolem nás hravým a podmanivým způsobem. Jako členka týmu Úžasného divadla fyziky (ÚDiF) spolupracuje na přípravách neobvyklých i zdánlivě zcela běžných, ale fascinujících experimentů. Kromě astronomie a fyziky (zejména ve spolupráci s Hvězdárnou a planetáriem Brno) ji baví fotografování a turistika.

Štítky: ÚLeT