Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Vesmír Martina Reese

Vesmír Martina Reese

vesmir.jpg
Knižní trh je nasycen nejrůznějšími knihami o různé kvalitě obsahu i formy. Před několik dny však vyšla kniha, u které stojí za to se na chvíli zastavit a upozornit na ni potenciální čtenáře. Jedná se o knihu - či spíše obrazovou encyklopedii - pod názvem Vesmír.

Její uvedení na trh bylo provázeno přiměřeným a pochopitelným mediálním povykem. Kniha, jejímž hlavním editorem byl známý popularizátor a autor mnoha velmi dobrých knih Martin Rees, splňuje očekávání, které do ní vkládala veřejnost. Byla vydána v podobě reprezentativní obrazové encyklopedii o rozměrech 300 x 250 mm, v kartónovém obalu. Na svých celkem 512 stranách podává základní informace o jednotlivých oblastech, jevech či tělesech nejen blízkého, ale i vzdáleného vesmíru. Rejstřík a slovníček pojmů jsou samozřejmostí.

Navíc obsahuje velmi kvalitní a nápadité hvězdné mapky, na kterých jsou přehledné odkazy na planety, hvězd a jiná nebeská tělesa viditelná ze Země. Tyto mapky nám umožní nalézt objekty a prohlédnout si viditelný vesmír měsíc po měsíci. Jsou doplněny vyčerpávajícím průvodcem po souhvězdích s mnoha užitečnými informacemi.

Tento kompletní, bohatě ilustrovaný průvodce krásami a tajemstvími vesmíru by neměl chybět v knihovně nejen zájemce o astronomii a pozorování, ale vás všech, které zajímají přírodní vědy, příroda, prostě vás zvídavých

Knihu si můžete zakoupit i ve specializovaném internetovém obchodě zaměřeném na oblast vybraných přírodních věd, kde najdete i další informace. Nakladatelství Aldebaran.

Ukázka z knihy:

vesmir01.jpg