Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Volné pozice na brněnské hvězdárně
redakce Vytisknout článek

Volné pozice na brněnské hvězdárně

Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pozice odborný pracovník a technický pracovník.

Odborný pracovník

Co bude náplní Vaši práce: Moderování audiovizuálních představení pod umělou oblohou velkého planetária, tvorba nových vzdělávacích pořadů pro školní výpravy i veřejnost, návrhy a realizace dalších představení v prostorách brněnské hvězdárny.

Požadujeme: ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni alespoň bakalářského studia se zaměřením na astrofyziku, fyziku, resp. příbuzné přírodovědné obory, základní znalost noční i denní oblohy, komunikační a tvůrčí schopnosti, anglický jazyk (na střední úrovni), práce s PC, jakékoli předchozí tvůrčí aktivity výhodou.

Nabízíme: kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu, ohodnocení dle platných tarifních tabulek, výrazné autorské odměny a jiné zaměstnanecké výhody, možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu,nástup možný ihned.

Technický pracovník

Co bude náplní Vaši práce: Údržba a vývoj softwaru pro přístroje projekčního planetária, resp. další elektronická zařízení brněnské hvězdárny.

Požadujeme: ukončené středoškolské vzdělání, znalost některého ze základních programovacích jazyků (prostředí „ControlWeb“ výhodou), schopnost navrhovat a konstruovat jednoduchá elektronická zařízení (není podmínkou), samostatnost a kreativitu.

Nabízíme: kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu, ohodnocení dle platných tarifních tabulek, výrazné autorské odměny a jiné zaměstnanecké výhody, možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu, nástup možný ihned.

K žádosti o zaměstnání adresovanou na e-mailovou adresu e-mail@hvezdarna.cz prosím přiložte strukturovaný životopis. Na stejné e-mailové adrese rádi poskytneme další, dodatečné informace.

Západ Slunce