Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Výběrové řízení na obsazení funkce ředitele/ředitelky Hvězdárna a planetárium M. Koperníka v Brně

HaP Brno. Zdroj: http://vecernibrno.com
Rada města Brna v y h l a š u j e výběrové řízení na obsazení funkce ředitele/ředitelky Hvězdárna a planetárium M. Koperníka v Brně, příspěvková organizace.

Požadované předpoklady:

• ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • nejméně 5 let praxe v řídící funkci;
  • znalost základních principů, na nichž je založena příspěvková organizace;
  • manažerské a organizační schopnosti;
  • orientace v oboru a všeobecný odborný přehled;
  • aktivní znalost nejméně jednoho světového jazyka;
  • občanská a morální bezúhonnost;
  • ovládání jednacího jazyka – český jazyk

Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:

• označení výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu a telefon, datum a vlastnoruční podpis.

K přihlášce je nutné připojit:

• strukturovaný profesní životopis s vlastnoručním podpisem, s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech;
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • souhlas se zpracováním osobních údajů dle ustanovení § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů;
  • čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platí jen pro občany České republiky (nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971);
  • písemně zpracovanou koncepci další činnosti organizace, koncepce bude předložena jak v písemné, tak i v elektronické podobě obsahující zejména:
    a) návrh koncepce činnosti Hvězdárny a planetária M. Koperníka v Brně;
    b) návrh koncepce řízení a zviditelňování Hvězdárny a planetária M. Koperníka v Brně jako významné kulturní instituce, včetně představ o jejím financování.

Vítěz výběrového řízení bude muset dále doložit:

• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník obdobný doklad;
  • lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platí jen pro občany České republiky (nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971).

Předpokládaný nástup do funkce: neprodleně po ukončení výběrového řízení.

Platové podmínky dle právních předpisů platných pro příspěvkové organizace, další podmínky budou ujednány v samostatné smlouvě. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými přílohami zašlete nebo předejte osobně nejpozději do 31. 3. 2008 (včetně) na adresu:

Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské náměstí 1
601 67 Brno

Základní podklady pro zájemce o výběrové řízení:

• Zřizovací listina, včetně dodatků Hvězdárna a planetárium M. Koperníka
  • Zpráva o činnosti a výsledcích Hvězdárna a planetárium M. Koperníka v Brně za rok 2006
  • Organizační řád Hvězdárna a planetárium M. Koperníka v Brně
  • Finanční plán Hvězdárna a planetárium M. Koperníka v Brně na rok 2008

Zájemci o výběrové řízení obdrží tyto podklady po předchozí domluvě a po uvedení identifikace na Odboru kultury MMB, Dominikánské nám. 3, 601 67 Brno, tel: 542 172 073, e-mail:ok@brno.cz

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.

Farebné svetelné dráhy hviezd