Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Zasmějte se s astronomy

Zasmějte se s astronomy

vtip.jpg
V různých časopisech či magazínech naleznete řadu nejrůznějších kreslených vtipů, z nichž některé jsou tematicky zaměřeny na určitou oblast lidského konání či na specifické vlastnosti lidí různého povolání apod. Astronomie není výjimkou. Určitě jste se již setkali (a možná i zasmáli) nad kreslenými vtipy z oblasti astronomie, kosmonautiky a výzkumu vesmíru vůbec. Na internetových stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí několik takových vtipů naleznete. Jednou týdně k nim přibude vtip nový. Jejich autorem je odborný pracovník Hvězdárny Valašské Meziříčí Ladislav Šmelcer. Doporučujeme stránky občas navštívit - naleznete zde nejen astronomické vtipy, ale i seriózní informace z astronomie a kosmonautiky, přehled akcí pro veřejnost apod.

Měsíc s Venuší.

Měsíc s Venuší v den slunovratu.