Úvodní strana  >  Články  >  Sluneční soustava  >  Představujeme - PLANETKY.CZ
Pavel Marek Vytisknout článek

Představujeme - PLANETKY.CZ

Není mnoho zajímavých serverů v češtině a tak Vás jen chci upozornit na jeden ze zajímavých projektů

Server PLANETKY.CZ jsem objevil náhodou. Po povodních jsem se rozhodl se podívat na informační server českobudějovické hvězdárny a ejhle, po kliknutí na pár různých odkazů jsem se náhodou ocitl na serveru, který mne doslova zarazil. Protože je možná více lidí, kteří o něm nevědí, Vás nyní zvu k jeho návštěvě také, pokud se o planetky trochu jen zajímáte, protože tento server ovládájí skutečně ti nejpovolanější autoři v této oblasti. Takže nyní již nic nebrání si právě tento server občas přečíst.

Klikni a čti PLANETKY.CZ

Pavel Marek

Autor je členem České astronomické společnosti od roku1985. Je členem sekce B.R.N.O. - sekce pozorovatelů proměnných hvězdpozorovatelské skupiny Medůza. Je členem Astronomické společnosti v Hradci Kralové. Astronomii se věnuje amatérsky od svých 9 let adnes se věnuje i praktickému pozorování zejména v oblasti proměnných hvězd ato jak vizuálně, tak CCD. Je vlastníkem i několika dalekohledu různýchkonstrukcí a určení.

Undulatus Asperatus