Úvodní strana  >  Články  >  Světelné znečištění  >  APO vydává letáček o světelném znečištění

APO vydává letáček o světelném znečištění

Zajímá vás co to kolem lítá? Zjistěte v rámci SOČ druhovou skladbu poletujícího hmyzu...
Amatérská prohlídka oblohy o.s. vydává letáček s názvem Světelné znečištění a příroda.

CSOP
LCR
Letáček byl vydán v rámci programu Českého svazu ochránců přírody "Ochrana biodiverzity", podpořeného Lesy České republiky s.p. a Ministerstvem životního prostředí. Program probíhal v souvislosti s právě probíhajícím Rokem biodiverzity a toho se také týká obsah letáku. Autorem letáku je Jan Kondziolka (za podnětných připomínek Jana Hollana), grafické zpracování má na svědomí Zdeněk Janák. Autorem fotografií je Jan Kondziolka spolu se Silvestrem Szabó.

MZP
Pokud by jste měli o letáček zájem i v tištěné podobě, napište na email kondziolkajan(zavináč)seznam.cz a uveďte poštovní adresu, kam má být balíček odeslán a také organizaci, pro kterou to je (hvězdárna, stanice mladých přírodovědců, občanské sdružení, ZO ČSOP, atd.).

Letáček si můžete stáhnout ZDE.

Převzato: APO.

Jan Kondziolka

Narodil se v roce 1985 v Karviné, kde doposud žije. Mezi lety 2005 a 2009 působil jako redaktor Instantních astronomických novin. Po zániku IAN píše pro Astronomie.cz a Astro.cz. Píše hlavně o světelném znečištění, ale zabývá je jím také prakticky - jeho měřením, popularizací; realizoval také několik grantových výzev a stojí za vznikem Beskydské oblasti tmavé oblohy. K jeho koníčkům kromě astronomie patří hasičství, focení, jízda na kole a chov králíků.

Částečné zatmění Měsíce 7.8.2017