Úvodní strana  >  Články  >  Úkazy  >  Pozorování Marsu v Sezimově Ústí

Pozorování Marsu v Sezimově Ústí

Vzhledem k výjimečnému úkazu, nabízí Hvězdárna Františka Pešty za jasného počasí mimořádná pozorování planety Mars.
Další informace  ZDE

datum čas akce poznámka
2.8.23-02 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Petr Bartoš
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
9.8.23-02 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Vlastimil Neliba
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
16.8.23-02 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Vlastislav Feik
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
23.8.22-02 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Petr Bartoš
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
30.8.22-02 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Václav Uhlíř
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
6.9.21-00 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Vlastimil Neliba
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
13.9.21-00 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Petr Bartoš
POUZE ZA JASNÉHO POČASÍ
20.9.20-00 hodVelká opozice Marsu  - pozorování planety MARS, která je v toto období nejblíže Zemi > Milan Vavřík

Zodiakální světlo z Beskyd

Zodiakální světlo vyfocené krátce po astronomickém soumraku. Úprava - redukce světelného znečištění.