Úvodní strana  >  Články  >  Úkazy  >  Úplné zatmění Slunce živě na internetu
redakce Vytisknout článek

Úplné zatmění Slunce živě na internetu

Průběh úplného zatmění Slunce. Zdroj: http://eclipse.gsfc.nasa.gov/
Seznam webcastů, které budou přenášet úplné zatmění Slunce 1. srpna živě.

Vřele doporučujeme vysílání NASA TV, která bude úplné zatmění přenášet živě od 13:08 do 13:10, ale celý program běží od 12:00 do 14:15. Pokud máte rychlejší internet, můžete si NASA TV pustit i v kvalitnějším streamu:

Pozice Adresa Začátek částečného zatmění Maximální fáze (úplné zatmění) Konec částečného zatmění Poznámka
Čína, vesnice Yiwu, severně od města Hami (provincie Xinjiang) exploratorium.edu 12:0913:0914:04 Vysílání má začít ve 12:00 a skončit ve 14:15. Od 12:30 do 13:30 bude probíhat zřejmě komentovaný program.
Čína Xi'an sems1.cs.und.edu12:2613:2014:11 organizuje University of North Dakota
Novosibirsk, Rusko novosibirskguide.com11:40 12:45 13:45 město Novosibirsk je cílem většího počtu i českých expedic
Čína NASA TV 12:09 13:09 14:04 Vysílání NASA TV začíná ve 12:00 a končí ve 14:15. Vřele doporučujeme!

Poznámka: Časy jsou v SELČ.

Další webcasty:

Zoskupenie planét na rannej oblohe

Planéty Venuša, Mars a Merkúr a ako bonus blízka konjunkcia Mesiaca s hviezdou Regulus v súhvezdí Leva.