Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Film s besedou: Tiché hrozby - Blízký vesmír

Film s besedou: Tiché hrozby - Blízký vesmír

V rámci letošního Týdne vědy a techniky, který proběhne mezi 6. a 12. listopadem 2017, si budete moci poslechnout i tuto besedu s filmem.

Místo konání akce: Balbínova 59, Klatovy I, Klatovy, Česko
Termín konání akce: 11.11.2017 od 14:00 do 15:00

Uvidíte, co svou silou dokáže Slunce a proč pro nás může být tato naše jediná životadárná hvězda zároveň i hrozbou. S předními českými odborníky na problematiku kosmického počasí odhalíme taje polárních září, s astronomy nahlédneme do dalekohledů pozorujících nejen Slunce, ale i potenciálně nebezpečné, blízko Země letící planetky.

Po zhlédnutém filmu budete následovat diskuse s vědcem Michaelem Švandou z Astronomického ústavu AV ČR.

Upoutávka: Tiché hrozby - Blízký vesmír

Štítky: Týden vědy a techniky

Z vrcholu Veľkého Dielu sú 15. júla 2018 o 21:15 SEČ kamerou Canon 550D s objektívom Canon 3,5-5,6/18-135 mm zachytené (zľava) Venuša, Mesiac a Regulus expozíciou 0,8 sekundy pri f = 135 mm, f/5,6 a ISO 800 .