Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Hvězdárna dětem speciál

Hvězdárna dětem speciál

Zábavný a zároveň naučný program pro děti i celou rodinu? To je Hvězdárna Žebrák speciál v neděli 15. dubna. Velký sál Kulturního klubiu Žebrák se promění ve velikánskou hvězdárnu, fyzikální laboratoř, tvořivou dílnu i koncertní sál. Čeká vás ten největší program pro děti od Hvězdárny Žebrák za rok 2018.

Místo konání akce: Kulturní klub Žebrák
Termín konání akce: 15.04.2018 od 14:00 do 17:00

Program v roce 2018 bude náplní opět nový. Chystáme představení plné ohně, kouře, páry a fyzikálních pokusů slavného Úžasného divadla fyziky ÚDIF z Brna, oblíbené tvořivé dílničky plné planet a na závěr proběhne koncert zpěváka Stanislava Hložka s nejen dětským pásmem písniček a velká přehlídka namalovaných obrázků přítomnými dětmi s předáním odměn a spousta dalšího. Chceme se pokusit o to, aby i v roce 2018 rodiny s dětmi odházely z této akce s nadšením, plni dojmů a zážitků. Ostatně přesně tak, jako v uplynulých letech.

Další podrobnosti a rezervace najdete na webu Hvězdárny Žebrák www.hvezdarnazebrak.cz