Úvodní strana  >  Společnost  >  100 let České astronomické společnosti  >  Loga a dokumenty ke 100. výročí ČAS

Loga a dokumenty ke 100. výročí ČAS

Na této podstránce naleznete veškeré grafické dokumenty ke 100. výročí ČAS ke stažení. Tedy loga, plakáty, bannery a další potřebné grafické podklady.

Logo k výročí

Ke 100. výročí České astronomické společnosti si můžete stáhnout loga (např. k propagaci, na Váš web či k jiným příležitostem). Ta jsou ke STAŽENÍ v křivkách (PNG, PDF).

Logo 100 let ČAS - barevné, kulaté. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - barevné, kulaté.

Logo 100 let ČAS - černobílé, kulaté. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - černobílé, kulaté.

Logo 100 let ČAS - barevné, široké. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - barevné, široké.

Logo 100 let ČAS - černobílé, široké. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - černobílé, široké.

Banner k výročí

Pokud byste chtěli na výročí upozornit prostřednictvím umístení banneru na váš web, zde je v plné kvalitě ke STAŽENÍ (JPG).

100 let České astronomické společnosti - banner (velký). Autor: ČAS.
100 let České astronomické společnosti - banner (velký).

Leták k výročí

Česká astronomická společnost také ke svému 100. výročí připravila jednoduchý leták, zde je v plné kvalitě ke STAŽENÍ (PDF). Na akcích ČAS bude dostupný v tištěné formě.

Leták - 100 let ČAS (rub). Autor: ČAS.
Leták - 100 let ČAS (rub).

Leták - 100 let ČAS (líc). Autor: ČAS.
Leták - 100 let ČAS (líc).

Štítky: 100 let ČAS

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.

Farebné svetelné dráhy hviezd