Úvodní strana  >  Společnost  >  100 let České astronomické společnosti  >  Loga a dokumenty ke 100. výročí ČAS

Loga a dokumenty ke 100. výročí ČAS

Na této podstránce naleznete veškeré grafické dokumenty ke 100. výročí ČAS ke stažení. Tedy loga, plakáty, bannery a další potřebné grafické podklady.

Logo k výročí

Ke 100. výročí České astronomické společnosti si můžete stáhnout loga (např. k propagaci, na Váš web či k jiným příležitostem). Ta jsou ke STAŽENÍ v křivkách (PNG, PDF).

Logo 100 let ČAS - barevné, kulaté. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - barevné, kulaté.

Logo 100 let ČAS - černobílé, kulaté. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - černobílé, kulaté.

Logo 100 let ČAS - barevné, široké. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - barevné, široké.

Logo 100 let ČAS - černobílé, široké. Autor: ČAS.
Logo 100 let ČAS - černobílé, široké.

Banner k výročí

Pokud byste chtěli na výročí upozornit prostřednictvím umístení banneru na váš web, zde je v plné kvalitě ke STAŽENÍ (JPG).

100 let České astronomické společnosti - banner (velký). Autor: ČAS.
100 let České astronomické společnosti - banner (velký).

Leták k výročí

Česká astronomická společnost také ke svému 100. výročí připravila jednoduchý leták, zde je v plné kvalitě ke STAŽENÍ (PDF). Na akcích ČAS bude dostupný v tištěné formě.

Leták - 100 let ČAS (rub). Autor: ČAS.
Leták - 100 let ČAS (rub).

Leták - 100 let ČAS (líc). Autor: ČAS.
Leták - 100 let ČAS (líc).

Štítky: 100 let ČAS

Kometa C/2015 V2 (Johnson)

Kometa se nacházela nedaleko hvězdy tau v souhvězdí Herkula a byla téměř v zastávce s pohybem menším než 0.1 obloukové vteřiny za minutu. Lehce rušila vysoká oblačnost.