Úvodní strana  >  Společnost  >  Dokumenty  >  Sjezd  >  2007

2007

Sjezd proběhl 14.- 15. dubna na Hvězdárně Valašské Meziříčí www.astrovm.cz. V pátek 13. 4. proběhlo zasedání VV ČAS.

Výsledky sjezdu

Důležité dokumenty

• Jednací řád sjezdu
  • Volební řád sjezdu
  • Program sjezdu (předběžný)

Ubytování

Kdo si objednal nocleh v ubytovně Abácie, najde stránkách ubytovny fotografie pokojů i mapku, jak se k ubytovně dostat. Recepce ve vedlejším hotelu Abácie, která vydává klíče od pokojů v ubytovně, je otevřena po celou noc.

Počty delegátů

Kolektivní členové mohou na sjezd vyslat jednoho zástupce s hlasovacími právy.

Klíč k určení počtu delegátů složek - za každých započatých 19 kmenových členů jeden delegát. Tabulka s počty delegátů:

složka počet delegátů
Astronomická společnost Most 1
SMPH 2

Štítky: Sjezd, ČAS

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.