Úvodní strana  >  Společnost  >  Staň se členem  >  Výhody

Výhody

Mimo možnosti vlastní realizace v astronomii či popularizace astronomie je pro členy České astronomické společnosti připraveno mnoho výhod a cenových slev. Na co se tedy můžeš těšit?

publikace a inzerce v nich zdarma nebo se slevou

• Členové dostávají zdarma členský časopis Kosmické rozhledy (4x ročně)
  • Členové ČAS dostávají zdarma časopis Astropis - časopis pro astronomy amatéry.
  • Všichni členové mají právo být voleni do orgánů ČAS a aktivně se podílet na činnosti společnosti
  • Každému členu přísluší navíc výhody, které poskytuje pobočka nebo sekce, jejímž je členem
  • Zdarma inzerce v Kosmických rozhledech
  • Členové ČAS mají nárok na slevu při předplatném Expresních astronomických informací, tj. služby poskytující s minimálním časovým zpožděním informace o nových objevech (komet, nov, supernov...) a dalších aktualitách světové astronomie
  • Sleva na astronomické publikace v rámci knižního veletrhu Svět knihy (na stánku ČAS, pokud se ČAS účastní veletrhu)
  • Volný vstup na Podzimní knižní veletrh v Havlíčkově Brodě

Slevy na akcích (spolu)pořádaných společností

• Sleva 50 Kč na Semináři majitelů amatérských dalekohledů (Rokycany)
  • Sleva 100 Kč na poplatku akce Mezní hvězdná velikost

Slevy (nejen) při nákupu astronomické techniky

Zvýhodněné vstupné na mnoho čEských hvězdáren

Členové ČAS mají slevy nebo vstup zdarma na astronomické pořady mnoha hvězdáren a planetárií! Kde všude můžete členství ke zvýhodněnému vstupu uplatnit?

Štítky: Členství, Čas

Z vrcholu Veľkého Dielu sú 15. júla 2018 o 21:15 SEČ kamerou Canon 550D s objektívom Canon 3,5-5,6/18-135 mm zachytené (zľava) Venuša, Mesiac a Regulus expozíciou 0,8 sekundy pri f = 135 mm, f/5,6 a ISO 800 .