Úvodní strana  >  Společnost  >  Uspořádání společnosti  >  Pobočky  >  Astronomická společnost Most

Astronomická společnost Most

Informace
Sídlo: Planetárium Most, nám.VMS č.4, 43401 MOST
příspěvek 50 Kč
min. věk: dle stanov ČAS
e-mail tarantg@gmail.com
www www.hotel-cascade.czplanetarium/
Volby
minulé volby 14.9.2013
příští volby 2016
volební období 3 roky

ASM kolektivní člen ČAS se statutem pobočky. ASM je občanské sdružení, které mimo činností pobočky ČAS provozuje i planetárium Most. Podle místa bydliště členů ASM lze charakterizovat území působnosti pobočky na území Libereckého a Ústeckého kraje (Jablonec n.N. až Chomutov). Činnost pobočky spočívá v:

Průběžná činnost související s významnými astronomickými jevy, prezentace a propagace činnosti ČAS, veřejná pozorování, která provádějí členové pobočky svým přístrojovým vybavením v místě svého bydliště.

Setkání Severočeských astronomů amatérů je oblíbenou akcí určeno pro amatéry, zájemce o astronomii, kdy se informují o své činnosti, zkušenostech a svém pozorovacím programu pro příští období. Setkání bývají na různých místech kraje jednou až dvakrát ročně, přítomni jsou i zaměstnanci obou hvězdáren a planetárií působících v kraji.

Každý člen dostává on-line mailem informace o zajímavostech na obloze a připravovaných akcích s astronomickou tématikou.

Ostatní činnost

Činnost Astronomické společnosti Most prezentována na WWW stránce.

Výhody pro členy ČAS

• volný vstup na HaP Teplice, Hvězdárnu Most, planetárium Most,
  • volný vstup na akce pořádané pobočkou

Štítky: Česká astronomická společnost

Venuša a Mars nad sídliskom

20.01. 2017, 18:58-19:45 SEČ; Canon 400D+50mm/2.8; 100ISO; 5s expozícia v 1min intervaloch.