Úvodní strana  >  Společnost  >  Uspořádání společnosti  >  Sekce  >  Sekce pro mládež

Sekce pro mládež

Informace
Sídlo:Křižíkova 23/48, Praha
příspěvek50 Kč
min. věk:dle stanov ČAS
e-mailmladez@astro.cz
wwwmladez.astro.cz
Volby
minulé volbyduben 2013
příští volbyduben 2016
volební období3 roky

Sekce pro děti a mládež České astronomické společnosti, je nově vzniklou složkou, která nemá v historii ČAS předchůdce, snad kromě složky pedagogické. Sekce se zamořuje svojí činností na podporu práce s dětmi a mládeží, podporu a pomoc při realizaci projektů zaměřených na děti a mládež. Kromě podpory jiných aktivit, realizuje sekce i své vlastní projekty.

Sekce pro děti mládež České astronomické společnosti rovněž nabízí zájemcům o vstup do České astronomické společnosti mladším 15ti let možnost tzv. externího členství

Štítky: Česká astronomická společnost

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.