Úvodní strana  >  Rady  >  Seriály  >  Astronomická expedice Úpice

Astronomická expedice Úpice

Astronomická expedice Úpice - brána k úchvatným zážitkům pod hvězdným nebem, cesta k poznání a nalezení přátel na celý život! Autor: Expedice Úpice.
Autor: Expedice Úpice.

Astronomická expedice Úpice navazuje svou tradicí na legendární meteorářské expedice (nejen České astronomické společnosti) z dob Československa. Její tradice tedy sahá do roku 1954. Dvoutýdenní tábor posledních několik desetiletí probíhá na pozemku úpické hvězdárny a jeho hlavní náplní je poznávat s ostatními účastníky oblohu, vyzkoušet si základy digitální astrofotografie, poznat metodiky astronomických pozorování, vyzkoušet si pozoruhodné fyzikální experimenty a mnoho dalšího... Především je to ale dvoutýdenní příležitost poznat se s úžasnými lidmi, které zdaleka nepojí jen touha po poznání a náklonnost k astronomii. Tento seriál obsahuje archivované pozvánky a přibližuje ty nejpozoruhodnější mementa či pokusy...

1. Pozvánka - Astronomická expedice Úpice 2019
  2. Pozvánka - Astronomická expedice Úpice 2018
  3. Zahráli jsme si na oděvní návrháře a vyzkoušeli kyanotypii – historickou fotografickou techniku
  4. Astronomická expedice Úpice 2017 - nejlepších 16 dnů v roce
  5. Hon na Mezinárodní vesmírnou stanici
  6. Astronomická expedice 2017
  7. Lampička pro astronomy se superkondenzátorem
  8. Astronomická expedice: Modely raket
  9. Astronavigace na Astronomické expedici
  10. Experiment: rozbíjeli jsme “asteroid”
  11. Toužíte po letním dobrodružství? Pojeďte s námi na Astronomickou expedici!
  12. Astronomická expedice 2015
  13. Astronomická expedice Úpice 2014
  14. Astronomická expedice 2013
  15. Astronomická expedice 2012
  16. Astronomická expedice 2009 - Procestujte Galaxii
  17. Astronomická expedice 2008 – Mezi nebem a Zemí
  18. Astronomická expedice 2007 - Vaše cesta do vesmíru
  19. Astronomická expedice 2005 - Vesmír v hrsti
  20. Astronomická expedice - Váš první kontakt s vesmírem
  21. Astronomická expedice Úpice

Petr Scheirich

Mgr. Petr Scheirich, Ph.D. (*1979) je český astronom a popularizátor astronomie. Zabývá se především meziplanetární hmotou a malými tělesy Sluneční soustavy. Tohoto času je zaměstnán v Astronomickém ústavu AV ČR v Ondřejově, a to v Oddělení meziplanetární hmoty. Dále je členem sdružení Amatérská prohlídka oblohy a Společnosti pro meziplanetární hmotu. Ve volném čase se vášnivě zabývá astronavigací a historií navigace, a to i jako aktivní námořník. Více na jeho stránkách.

Štítky: Expedice Úpice, Astronomická expedice, Meteorické expedice