Úvodní strana  >  Kalendář akcí  >  Astroparty Hodkovice

Astroparty Hodkovice

Místo konání akce: Hodkovice nad Mohelkou
Typ akce: Pozorování
Termín konání akce: 20.01.2018 od 10:00 – 21.01.2018 do 15:00

Astroparty Hodkovice se po roční pauze opět bude konat! Setkání proběhne tradičně na letišti v Hodkovicích nad Mohelkou o víkendu 20. – 21. ledna 2018.

Veškeré informace o akci a přihlašovací formulář najdete na mac.astro.cz

Pořádá spolek MikroAstroČaj a Pražská Pobočka ČAS, astroparty je otevřena všem zájemcům o astronomii.

Štítky: Akce , Hodkovice nad Mohelkou

26. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 25. 6. do 1. 7. 2018. Měsíc bude v úplňku. Venuše je večer nad severozápadem, Jupiter nad jihozápadem a Saturn se objevuje na jihovýchodě a 27. 6. je v opozici. Do východní elongace postupuje Merkur. Mars je vidět hlavně v druhé polovině noci. Planetka Ryugu už je vidět detailně. Curiosity také zaznamenala nástup prachové bouře na Marsu. Před 110 lety došlo nad sibiřskou oblastí Tunguska ke známé explozi po dopadu planetky nebo kometárního jádra.