Úvodní strana  >  Novinky  >  S hvězdárnou na Pardubickém zámku
Adam Malíř Vytisknout novinku

S hvězdárnou na Pardubickém zámku

V pátek 19. května 2017 v 17:00 - 23:00 SELČ proběhla již tradičně Muzejní noc na Pardubické věži. Díky přítomným popularizátorům z astronomického kroužku hvězdárny barona Artura Krause byl program perfektně zajištěn a návštěvníci tak měli možnost pozorovat naši hvězdu nebo měsíčky Jupitera, někdy i pozemní objekty jako byla Kunětická hora.

Muzejní noc na Pardubickém zámku proběhla úspěšně za jasného počasí.
Návštěvníci a popularizátoři sledují Sluneční protuberance ve chromosféře přes spektrální čáry H alfa vodíku (vpravo) a póry na fotosféře (vlevo). Autor: Adam Malíř
Muzejní noc na Pardubickém zámku proběhla úspěšně za jasného počasí. Návštěvníci a popularizátoři sledují Sluneční protuberance ve chromosféře přes spektrální čáry H alfa vodíku (vpravo) a póry na fotosféře (vlevo).
Autor: Adam Malíř

098022.jpg Autor: Adam Malíř

Autor: Adam Malíř

Děkujeme za návštěvu a těšíme se na Vás příště!

Hvězdárna v Pardubicích

Adam Malíř

Popularizátor astronomie a fotograf narozen v roce 2003. Pravidelně navštěvuje astronomický kroužek hvězdárny barona Artura Krause v Pardubicích. Zajímá se o astronomii, matematiku, fyziku, robotiku a v neposlední řadě věnuje pozornost algoritmům v programování. Nakonec člen zajmového robotického kroužku na základní škole.

Štítky: Muzejní noc