Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Březinou (2. díl)

Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Březinou (2. díl)

Prof. Dr. Jiří Březina, CSc. v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Prof. Dr. Jiří Březina, CSc. v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
Na sobotu 1. února 2014 připravila TV Noe další pokračování cyklu Hlubinami vesmíru. Hostem bude opět dr. Jiří Březina, protože dokončíme besedu z minulého dílu o planetologii.

Prof. Dr. Jiří Březina, CSc. v pořadu Hlubinami vesmíru. Autor: TV Noe.
Prof. Dr. Jiří Březina, CSc. v pořadu Hlubinami vesmíru.
Autor: TV Noe.
V besedě s geologem a planetologem Prof. Dr. Jiřím Březinou, CSc. se tentoktát již zaměříme na některá tělesa Sluneční soustavy. Prvním bude samozřejmě Slunce – jak např. určuje vlastnosti planet?

Čím je Merkur překvapivý? Jaké přináší zajímavosti výzkum Venuše? V čem je Jupiter a jeho měsíce Io a Europa pro geologa – planetologa fascinující? A co teprve Saturnův měsíc Titan? Víte, že písky na Titanu jsou také z benzenu?

Zajímá-li Vás pohled geologa na planety Sluneční soustavy a jejich měsíce, pak jste zváni k nevšednímu setkání na pozadí stále překvapujícího vesmíru.

Ke sledování pořadu zve Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info + reprízy

Kometa 41P/Tuttle-Giacobini-Kresák se nacházela v jižní části souhvězdí Herkula poblíž rozhraní s Orlem a Hadonošem.