Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Grygarem, Žeň objevů 2016, 1. díl

Hlubinami vesmíru s dr. Jiřím Grygarem, Žeň objevů 2016, 1. díl

RNDr. Jiří Grygar v pořadu Hlubinami vesmíru

Co významného zaznamenali vědci ve Sluneční soustavě v roce 2016? RNDr. Jiří Grygar, astrofyzik a neúnavný popularizátor astronomie, se v našem pořadu nejprve zastaví u Venuše, kde japonská sonda Akatsuki přinesla zajímavý úkaz. Poté se zaměříme na Měsíc a na Mars. Naší pozornosti neujde mise JUNO u Jupiteru ani Cassini u Saturnu. Pořad sledujte v sobotu 7. 10. od 20 hodin na TV Noe.

V říjnovém díle se zaměříme na objevy ve Sluneční soustavě.

Co významného zaznamenali vědci ve Sluneční soustavě v roce 2016? RNDr. Jiří Grygar, astrofyzik a neúnavný popularizátor astronomie, se v našem pořadu nejprve zastaví u Venuše, kde japonská sonda Akatsuki přinesla zajímavý úkaz. Jaký to je?

I Měsíc a Mars se stále těší pozorností astronomů a jejich bádání nás jistě zaujme svými výsledky.

V tomto díle se podíváme i na první výsledky sondy Juno, která zkoumá Jupiter a nakonec si přiblížíme Saturn a jeho největší měsíc Titan, a také stále překvapující ledový Enceladus.

V následujícím 2. díle budeme pokračovat v novinkách u dalších těles Sluneční soustavy a vydáme se i k exoplanetám.

Premiéru sledujte tuto sobotu od 20 hod na TV Noe http://www.tvnoe.cz/.

Bližší info o pořadu i termíny repríz http://www.tvnoe.cz/porad/hlubinami-vesmiru-s-dr-jirim-grygarem-zen-objevu-2016-1-dil.

K poutavému vyprávění nad novinkami v astronomii zve moderátor pořadu Jindřich Suchánek.

Štítky: Hlubinami vesmíru, TV Noe, Jiří Grygar