Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s dr. Ivanou Markovou

Hlubinami vesmíru s dr. Ivanou Markovou

Ivana Marková. Autor: TV Noe
Ivana Marková.
Autor: TV Noe
První májovou sobotu 5. května 2012 od 21:05 se můžete těšit na poutavé povídání v dalším pokračování publicistického pořadu Hlubinami vesmíru na TV Noe. Tentokráte naše pozvání přijala pracovnice ostravského planetária PaedDr. Ivana Marková, Ph.D.

Ivana Marková. Autor: TV Noe
Ivana Marková.
Autor: TV Noe
V tomto díle našeho pořadu se budeme zabývat pedagogickými rozměry astronomie. Jak vysvětlovat astronomii dětem? Na co se zaměřit u které věkové skupiny a jak na to? Jak zapojit astronomii i do jiných předmětů na základní škole? A co dál na střední škole...?

O těchto i mnohých jiných otázkách bude v našem pořadu povídat náš sobotní host PaedDr. Ivana Marková, Ph.D., odborná pracovnice Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě. Je osobou jistě povolanou, a proto malá exkurze do vesmíru tak trochu z jiného pohledu bude pro příznivce astronomie, a nejen je, troufám si říct, inspirativním pohlazením.

A protože dr. Ivana Marková je rovněž autorkou dětských astronomických pořadů, které jsou šity takříkajíc na míru, a my si ukázky z nich v našem pořadu pustíme, neváhejte a potěšte své oko i svou mysl.

Na setkání na internetu či u obrazovky se těší autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info + reprízy

Konjunkce nad Violkou

Konjunkce Měsíce a Venuše nastala za dne 16.6.2018 v 15:09 s úhlovou vzdáleností 2,8st.. Zde je zachycena v noci s úhlovou vzdáleností 5st. Na snímku je skalní město Vozka a v popření je Violka žlutá sudetská. Foceno od Vřesové studánky v Jeseníkách.