Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s Mgr. Lenkou Soumarovou – Pozorování pro veřejnost

Hlubinami vesmíru s Mgr. Lenkou Soumarovou – Pozorování pro veřejnost

Mgr. Lenka Soumarová v pořadu Hlubinami vesmíru na TV Noe

Pozorování oblohy pro veřejnost je vděčnou náplní práce našich hvězdáren. Vždy je příjemné vidět nadšení, které v nich vyvolává pohled na Měsíc, planety nebo některé objekty vzdáleného vesmíru. Veřejná pozorování jsou i skvělým doplňkem výuky na všech typech škol. Této činnosti se pochopitelně věnuje i hvězdárna na Petříně v Praze. Do našeho studia jsme si pozvali Mgr. Lenku Soumarovou ze zmíněné Štefánikovy hvězdárny a ve společnosti moderátora Jindřicha Suchánka se v pořadu Hlubinami vesmíru podíváme nejen na pozorování oblohy. Premiéru pořadu sledujte již tuto sobotu 3. června 2017 od 18:45 na TV Noe.

V pořadu nás mimo jiné čekají odpovědi na otázky: Jak na Petříně v Praze pozorují a čím? Co připravují pro školy a jak se dá vzdělávat v astronomii pro každého zájemce?

Těšit se můžeme i na informace ze života pražské hvězdárny. Paní Lenka Soumarová se věnuje také menším školním dětem v rámci astronomického kroužku Ďáblické hvězdárny, takže se můžeme těšit na opravdu zasvěcené vyprávění.

Bližší informace a reprízy najdete na stránkách TV Noe:

Mgr. Lenka Soumarová v pořadu Hlubinami vesmíru na TV Noe Autor: TV Noe
Mgr. Lenka Soumarová v pořadu Hlubinami vesmíru na TV Noe