Úvodní strana  >  Články  >  Multimédia  >  Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Hlubinami vesmíru s P. Pavlem Gádorem, SJ, PhD. (2. díl)

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
V sobotu 4. února 2012 ve 21:05 bude na TV Noe premiéra dalšího dílu cyklu Hlubinami vesmíru. V něm budeme pokračovat s hostem pořadu P. Pavel Gáborem, SJ, PhD., astrofyzikem, katolickým knězem, členem jezuitského řádu a zároveň pracovníkem Vatikánské observatoře.

Pavel Gábor. Autor: TV Noe
Pavel Gábor.
Jaký je pohled duchovního a zároveň astrofyzika na možnost existence mimozemské civilizace? Co této otázce říkají teologové? Nahlédněte spolu s námi do věčných otázek existence. Je možné se zamýšlet např. nad tím, že v případě vyspělých mimozemských civilizací, jsou tyto nám podobné anebo mohou mít odlišný duchovní život?

Ke sledování Vás zve autor pořadu Jindřich Suchánek.

Živé vysílání TV Noe
Bližší info a časy repríz

Nádherný večer sa stal , keď sa na oblohe stretli Mesiac , Venuša a Mars. Škoda, že Saturn bol tak slabý..

Canon 600D a obj. Canon 18 - 55 mm. Bez úprav iba pridané popisky planét, Mesiaca a blízkej hviezdy.