Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Chcete si s námi osahat kosmonautiku?
Josef Jíra Vytisknout článek

Chcete si s námi osahat kosmonautiku?

Z bohaté nabídky mnichovského muzea...
Autor: Josef Jíra

Západočeská pobočka České astronomické společnosti pořádá v sobotu 11. dubna 2015 exkurzi do Německého muzea v Mnichově. Sbírku tohoto muzea tvoří více než 100 000 exponátů ze světa vědy a techniky. Právě díky velkému množství originálních exponátů je řazeno k nejzajímavějším muzeím techniky na světě. Sbírky jsou velmi rozsáhlé a natolik pestré, že zde každý návštěvník nalezne to, co ho zajímá. Pokud máte zájem, ještě máme poslední volná místa…

Z pestré nabídky mnichovského muzea... Autor: Josef Jíra
Z pestré nabídky mnichovského muzea...
Autor: Josef Jíra
K vidění jsou exponáty spojené s lodní dopravou, těžbou surovin, replikou lidských buněk či expozice moderní fyziky a naleznete zde i modely aut nebo letadel. Muzeum nabízí skutečné originální exponáty jako je V2, řez skutečnou ponorkou a další. Velmi zajímavou expozicí je expozice astronomie a kosmonautiky, která zahrnuje funkční hvězdárnu, planetárium a celou řadu interaktivních modelů.

Do čeho jdete?

Před samotnou návštěvou muzea vám doporučujeme si řádně prostudovat plánek muzea, ze kterého získáte přehled o rozložení jednotlivých expozic. V průběhu dne probíhají v muzeu komentované prohlídky včetně názorných ukázek (pokusy s dusíkem nebo laboratoř vysokého napětí) . Pro ty, kteří již v muzeu byli, je zde možnost navštívit dopravní muzeum, které se nachází cca 15 minut metrem od parkoviště autobusu u hlavního muzea. Více informací o dopravním muzeu najdete zde.

Vaše přihlášky zasílejte na e-mailovou adresu Západočeské pobočky ČAS info@zpcas.cz. Obratem budete informováni o platbě, která bude probíhat převodem na konto pobočky. Do přihlášky uveďte jméno, kontaktní email a telefon, který budete mít k dispozici při zájezdu.

Organizační záležitosti

Termín:

11. dubna 2015 (sobota)

Čas odjezdu:

z Plzně 5:30 z parkoviště u Hamburku (současná budova soudu u malého Tesca)

Návrat:

cca 22 hodin

Doprava:

členové České astronomické společnosti 600,- ostatní 650,- (cena nezahrnuje vstupné a cestovní pojištění, které si každý účastník zajišťuje individuálně)

Vstupné:

Vstupné si hradí každý účastník sám. V jednání s muzeem je množstevní sleva na vstupném. Běžná cena 11€, pro studenty a děti do 15 let 3€.

Otevírací doba:

9:00 - 17:00

Další informace: http://www.deutsches-museum.de/

Štítky: Muzeum v Mnichově, Západočeská pobočka ČAS