Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Hledáte vhodný vánoční dárek?

Hledáte vhodný vánoční dárek?

všechny planety hezky za sebou...
Nezadržitelně se blíží vánoce a s nimi i čas dárků. Marně hledáte v obchodech vhodné dárky pro své nejbližší? Přemýšlíte, čím je obdarovat? Věnujte jim knihu zabývající se astronomií či kosmonautikou! Možná si vyberete z nabídky internetového knihkupectví Hvězdárny Valašské Meziříčí. Najdete zde kosmonautickou literaturu, knihy s astronomickou tématikou, hvězdné mapy, plakáty, pohlednice, omalovánky pro děti apod., celkem 62 položek.

Objednávky nenechávejte na poslední chvíli, aby Vám je přetížená předvánoční pošta včas doručila. Hodně pohody pod vánočním stromečkem přejí pracovníci Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Konjunkce nad Violkou

Konjunkce Měsíce a Venuše nastala za dne 16.6.2018 v 15:09 s úhlovou vzdáleností 2,8st.. Zde je zachycena v noci s úhlovou vzdáleností 5st. Na snímku je skalní město Vozka a v popření je Violka žlutá sudetská. Foceno od Vřesové studánky v Jeseníkách.