Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Nové webové stránky Hvězdárny Valašské Meziříčí

Nové webové stránky Hvězdárny Valašské Meziříčí

Nový web Hvězdárny Valašské Meziříčí
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o. zprovoznila v období mezi květnovými svátečními dny nové webové stránky – v pořadí již jejich třetí mutaci od června 1997, kdy se zařadila mezi instituce s vlastními internetovými stránkami.

Pracovníci Hvězdárny Valašské Meziříčí ve spolupráci s kolegy ze společnosti WebConsult.cz – Internet & Marketing s.r.o. navrhli a připravili nové webové stránky, které mnohem více vyhovují moderním požadavkům internetové prezentace a především jejich uživatelům.

Nové internetové stránky jsou podstatně obsáhlejší, (snad) i přehlednější, aktuálnější a měli by zde najít ty své požadované informace všichni návštěvníci jak těchto stránek, tak i všichni současní či případní budoucí návštěvníci Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Kromě nové grafické podoby a struktury najdete na nových stránkách řadu nových rubrik, které naznačují směry plánovaného rozvoje naší hvězdárny. Najdete zde databázi programů, určených školám a školní mládeži s možností vyhledávání a filtrování podle zadaných parametrů.

Turisté a návštěvníci Valašska zde naleznou rubriku, určenou právě jim. Jsou v ní soustředěny informace o blízkých hvězdárnách, ale i jiných turisticky zajímavých lokalitách. Najdou zde základní informace a odkazy na možnosti ubytování a stravování, na možnosti návštěvy dalších kulturních zařízení apod.

Samozřejmostí nového webu je kalendář akcí, aktuality z kosmonautiky a astronomie (AKA) a jako novinku v České republice zde najdete i tiskové zprávy ESO (Evropské jižní observatoře, jejíž členem je Česká republika od ledna 2007) v českém jazyce.

V počátečním období však prosíme o Vaši shovívavost. Budeme vychytávat a odstraňovat případné drobné problémy a doplňovat či upravovat některé další rubriky. Uvítáme proto i Vaše případné připomínky a komentáře.

Proto neváhejte a klikněte na tento odkaz, který vás v mžiku přenese na Valašsko, na nové internetové stránky Hvězdárny Valašské Meziříčí.

51. vesmírný týden 2017

Přehled událostí na obloze od 18. 12. do 24. 12. 2017. Měsíc bude v novu. Večer je vidět Neptun a Uran. Nad ránem je vidět Mars a Jupiter. Saturn s Venuší jsou u Slunce. Část posádky ISS přistála na Zemi, ke stanici se vydala nákladní loď Dragon, ale už v neděli také Sojuz MS-07 s dalšími třemi kosmonauty. Blue Origin vyzkoušela novou kabinu New Sheparda. Ariane 5 vynesla další čtyři navigační družice Galileo. 23. prosince očekáváme hned tři starty raket.