Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Využijte zbrusu nový Astrobazar!

Využijte zbrusu nový Astrobazar!

Byl spuštěn zbrusu nový Astrobazar.
Autor: Astrobazar.cz.

Dovolte, abych Vám představil zcela nový portál Astrobazar.cz.  Online bazar byl spuštěn 1. března 2017 a je určen hlavně pro příznivce amatérské i profesionální astronomie. Vzniku Astrobazaru předcházela má osobní podrobná sonda do zvyklostí astronomů při snaze zakoupit větší množství doplňků ke svému novému teleskopu na trhu s použitým zbožím. Já, vyhledávače a zřejmě každý astronom míří obvykle na stránky některých předních prodejců, kde lze najít sekce „bazar“, na stránky známých komerčních všeobecných bazarů, kde existují kategorie pro astronomy, nebo do vláken diskusních fór, kde funguje diskuse v podobě bazaru.

Přistihl jsem se, že každý den usedám k PC a v prohlížeči otevřu spoustu záložek, v nichž otevřu spoustu stránek a v nich prohlížím výše popsané. Přičemž narážím na fakt, že nacházím různé duplicity, nesmazané inzeráty již prodaného zboží na jednom místě a na druhém naopak, rozdílné ceny, apod. Krom toho si uvědomuji i to, jaký čas mi taková činnost zabere. To vše mne motivovalo k tomu, stvořit online bazar, který se bude zabývat čistě nabídkou služeb pro astronomy. Myšlenka, že když budu chtít něco koupit, prodat nebo vyměnit a budu moct navštívit jediný „známý“ a přehledný portál, je příjemná a fakt, že to tak funguje v jiných významných oborech hobby, dokazují např. online bazary pro všechny modeláře Modelbazar, nebo třeba vášnivé hráče her Gamebazar.

Astrobazar by chtěl být stejně úspěšný a významný. První krok byl učiněn, bazar existuje a nyní už je třeba ho „pouze“ plnit inzeráty. To je v podstatě to nejdůležitější. Rád bych vás touto cestou pozval k prohlídce Astrobazaru, který je prozatím prázdným místem, podobně jako velká část vesmíru. Věřím, že si jeho prostředí a služby oblíbíte a že jej začnete využívat. Jako dík za vaši přízeň se budeme snažit naslouchat vašim názorům a přáním a budeme se v jejich duchu snažit nabídku služeb či kategorií Astrobazaru neustále vylepšovat a rozšiřovat. Astrobazar se tak bude moc stát „vesmírem“ plným všeho, co od něj jeho návštěvníci budou očekávat.

Kontakt a další informace

Pavel Štěpina
Zakladatel projektu Astrobazar.cz
Mail: Pavelstepina@seznam.cz
Tel.:
+420 773 978 125

[1] Astrobazar.cz - Nový astrobazar pro vás

Pavel Štěpina

Pavel Štepina (*1975, Kutná Hora) je český fotograf, amatérský astronom a nadšenec v oblasti astronomické techniky. Fotografie, astronomie a kosmonatutika mu učarova už v dětství. Profesně se mnoho let věnuje projektování ve 3D pro CNC výrobu stavebních dřevěných konstrukcí a dřevostaveb. Je autorem osobního webu věnovanému RC modelářství www.monach.cz, založil a provozuje neziskovou organizaci pracující s dětmi a mládeží LMK Chlístovice – www.lmkchlistovice.cz, která se v současné době díky nezájmu firem, státu i EU finančně pomáhat mládežnickým organizacím ocitla na pokraji krachu. Začátkem roku 2017 spustil nový projekt  v podobě online bazaru cílícího čistě na amatérskou a profesionální astronomii s názvem ASTROBAZAR – www.astrobazar.cz. Kromě těchto aktivit se věnuje modelářství. Zejména astronomie mu podle jeho slov v posledních letech významně pomáhá překonávat vážné zdravotní potíže.

Štítky: Astrobrazar, Dalekohledy