Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Založte si webový zápisník!

Založte si webový zápisník!

astronomie.cz blog
Chtěli by jste si psát své poznámky a postřehy o astronomii? Nevíte kde publikovat své astronomické fotografie či kresby? Pak právě vám je určena novinka, kterou uvedla Amatérská prohlídka oblohy.

Svůj webový zápisník tzv. blog, si může založit na stránkách blog.astronomie.cz kdokoliv, kdo chce psát o věcech, které jsou blízké tématům jako astronomie, kosmonautika, meteorologie a dalších jim příbuzných. Odkazy na příspěvky z vašeho blogu se budou zobrazovat na hlavní stránce tohoto webu, stejně tak jako na hlavní stránce astronomického portálu astronomie.cz.

Psaní příspěvků je snadné. Nepotřebujete umět programovat či znát podrobně html jazyk.

Pomocí technologie RSS, může mít "proud" příspěvků z blogů ve své čtečce nebo na webových stránkách prakticky kdokoli...

Marek Kolasa

Marek Kolasa (nar. 1975) je amatérský astronom – milec astronomie a dění na obloze, místopředseda Amatérské prohlídky oblohy (sekce České astronomické společnosti). Pracuje „na volné noze“ (grafické práce, fotografické práce, školení, poradenství, lektorská činnost) a také externě na hvězdárně v Ostravě. Je ženatý (žena Magdalena), má dcery Annu a Adélu. V současné době bydlí na východním okraji města Havířova.