Úvodní strana  >  Společnost  >  Dokumenty

Dokumenty

Logo České astronomické společnosti. Autor: ČAS.
Logo České astronomické společnosti.
Autor: ČAS.
Na následujících stránkách najdete detailní informace a možnost stažení všech dokumentů souvisejících s děním v České astronomické společnosti. Jde dokumenty pro členy či složky ČAS, výroční zprávy, zápisy jednání VV nebo také zápisy ze sjezdů ČAS. Pro úspěšné vyhledání kýženého dokumentu přejděte na jednu z níže uvedených podstránek.

Loga České astronomické společnosti »
Pod tímto odkazem si stáhnete archivovaný soubor všech verzí loga České astronomické společnosti - v křivkách, v nekřivkových formátech, v různých barvách a všech tiskových provedení. Loga můžete použít pro práci s grafikou týkající se činnosti ČAS v jakémkoliv rozlišení.

Povinnosti složek »
Všechny povinnosti složek, které je nutné splnit k získání dotací na další kalendářní rok. Na stránce najdete rovněž časový itinerář povinností, veškeré formuláře (DPP, cestovní výdaje, fakturu či formulář pro seznam majetku) a další informace včetně aktualizované tabulky plnění povinností jednotlivých složek a sekcí.

Jednání Výkonného výboru »
Zápisy z jednání Výkonného výboru České astronomické společnosti, vložené zpravidla několik hodin po posledním jednání.

Výroční zprávy »
Všechy výroční zprávy České astronomické společnosti od roku 1998. Od roku 2008 pravidlelně ke stažení strukturovaná i podrobná verze.

Sjezd »
Zápisy ze sjezdů České astronomické společnosti od roku 2001 včetně programů a souvisejících dokumentů.

Stanovy »
Aktualizované stanovy České astronomické společnosti v náhledu i ke stažení.

Jednací a organizační řád »
Aktualizovaný jednací a organizační řád České astronomické společnosti v náhledu i ke stažení. Řád obsahuje veškerá pravidla pro složky, odborné skupiny, kolektivní členy, jednotlivé komise a rovněž způsoby podávání stížností či odvolání.

Štítky: ČAS, Dokumenty

16. vesmírný týden 2018

Přehled událostí na obloze od 16. 4. do 22. 4. 2018. Měsíc je v novu a objeví se na večerní obloze. Večer je nad západem jasná Venuše. Jupiter je vidět už po půlnoci a ráno uvidíme nejlépe Mars a Saturn. Na obloze si představíme zajímavou galaxii v souhvězdí Žirafy. Uplynulý i následující týden je plný mnoha startů raket. Namátkou vybíráme významnou vědeckou družici TESS. Před 420 lety se narodil Riccioli, autor mnoha známých pojmů na mapě Měsíce.

Farebné svetelné dráhy hviezd