Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Astronomický kroužek pro děti na Štefánikově hvězdárně v Praze

Astronomický kroužek pro děti na Štefánikově hvězdárně v Praze

krouzek1.jpg
Láká vás podívat se dalekohledem na noční oblohu? Zajímají vás novinky z astronomie? Chcete vědět proč svítí hvězdy nebo je-li vesmír konečný?
Pak neváhejte a přihlašte se do astronomického kroužku, který každoročně pořádá Štefánikova hvězdárna v Praze. Kroužek je určen pro děti ze 6. - 8. třídy. Schůzky se konají od října do června každý týden na hvězdárně. Přihlášky přijímáme již nyní. Další informace na internetových stránkách hvězdárny http://www.observatory.cz .

Jednotlivé lekce kroužku jsou podle probíraného tématu doplňovány obrázky, filmy, animacemi a nechybí zde samozřejmě praktická pozorování dalekohledy hvězdárny a různé exkurze. Pro vybrané absolventy kroužku pořádá Štefánikova hvězdárna letní prázdninové soustředění.
Přihlášky s uvedeným jménem, adresou bydliště a věkem zasílejte na adresu:Hvězdárna a planetáriumhl.m. Prahy, Petřín 205,118 46 Praha 1
Případné další informace obdržíte na http:/www.observatory.cz nebo na telefonním čísle 257 320 540.