Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Experimentální show Úžasné divadlo fyziky
Jana Tichá Vytisknout článek

Experimentální show Úžasné divadlo fyziky

Úžasné divadlo fyziky
Jak může být fyzika úžasná a co nás na ní může udivovat? Možná si každý vybaví učebnu, školní lavice, fyzikální učební pomůcky. Pro někoho hodina ve škole, na kterou se vždy těšil, pro jiného "strašák" v podobě výpočtů a vzorečků. Že může být fyzika také krásná a magická? Že nás může také překvapovat a udivovat?

Fyzika je s námi každý den, i když už třeba do školy nechodíme a zapomínáme na ni. Nevěříte, že fyzika může být opravdovým dobrodružstvím? Přijďte se podívat na experimentální show, v podání uskupení ÚDiF složeného ze studentů a zaměstnanců Masarykovy univerzity Brno.

Členové týmu Bára Mikulecká a Honza Pavelka pro Vás přichystali úžasné představení. V hlavní roli vystoupí fyzika a experiment.

Máte-li odvahu objevovat a chuť poznávat, vydejme se společně za dobrodružstvím. Setkání všech, kdo se nebojí setkání s fyzikou i těch, kdo se třeba trochu bojí, ale jsou zvědaví, se uskuteční ve středu 23. března 2011 od 19.00 v sále Hvězdárny a planetária na Zátkově nábřeží v Českých Budějovicích.

Předprodej vstupenek od 16. března 2011 v otevíracích hodinách Hvězdárny a planetária.

Z důvodu velkého zájmu veřejnosti jsme přidali ještě jedno "představení" Úžasného divadla fyziky v podání skupiny ÚDiF z Brna. Představení se uskuteční ve středu 23. března 2011 v 17.00 v sále Hvězdárny a planetária na Zátkově nábřeží v Českých Budějovicích. Předprodej vstupenek na přidané představení zahájen v pátek 18. března 2011, možno zakoupit v otevíracích hodinách hvězdárny a planetária.

Hvězdárna a planetárium