Úvodní strana  >  Články  >  Ostatní  >  Nechcete pracovat na brněnské hvězdárně?

Nechcete pracovat na brněnské hvězdárně?

Vzhled budovy Hvězdárny a planetária Brno po rekonstrukci. Zdroj: www.hvezdarna.cz.
Hvězdárna a planetárium Brno hledá odbornou pracovnici/odborného pracovníka.

Náplň práce:

• moderování audiovizuálních představení pod umělou oblohou velkého planetária
  • podíl na přípravě nových vzdělávacích pořadů pro školy i představení pro veřejnost
  • moderování experimentální show

Požadujeme:

• ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni alespoň bakalářského studia se zaměřením na přírodovědný obor příbuzný s astronomií, event. pedagogického směru se zaměřením na matematiku, fyziku či podobné
  • základní přehled v astronomických tématech, orientace na hvězdné obloze
  • komunikační a tvůrčí schopnosti, dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
  • základní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

• plný pracovní úvazek
  • stabilní zaměstnání ve veřejném sektoru
  • kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu
  • volnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené
  • finanční ohodnocení na úrovni příspěvkové organizace (dle přílohy č. 1 nařízení vlády 564/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a platných tarifních tabulek, s ohledem na odpracovanou praxi platová třída v rozpětí 13.600 Kč - 20.500 Kč)
  • autorské odměny
  • možnost dalšího vzdělávání i odborného růstu

K žádosti o zaměstnání adresovanou výhradně na e-mailovou adresu e-mail@hvezdarna.cz, prosím, přiložte strukturovaný životopis, motivační dopis (max. 1 normostrana) a event. ukázky z vaší tvorby. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru. Bližší informace získáte na e-mailové adrese e-mail@hvezdarna.cz, informace o organizaci na www.hvezdarna.cz. Nabídka platí do 31. 11. 2011.